Аякөз Сұлтан
Табиғат әрқашан біздің өміріміздің астан кестеңін шығарып тұрады, ал көктем, әдетте, өмірді онан сайын қиындата түседі. Жітіқара көктемде су астында қалатын, биыл бұл жағынан барлық рекордтарды жаңартты...
Біз еріген судың тоқырауының өте күрделі мәселесімен бетпе-бет келіп отырмыз. Ол мұздатылған жерге сіңбейді және су асты құбырларына арқылы да кетпейді. Нәтижесінде үлкен көлшіктер пайда болып, қаланың айналасында қозғалысты әлдеқайда қиындатып отыр. Сонымен қатар, су тек ауданның аулаларында ғана емес, жол бойында да тұр. Егер оның аумағында керемет көлемді, кейде тіпті тереңдіктегі шалшық төгілсе, сіз қалай жол ережесін бұзбайсыз және жаяу жүргіншілер өткелін елемейсіз?
Шалшықтардың, жаяу жолдардағы шұңқырлар мен жаңбырлы салқын қар, лайға толы халық соқпақтар арасын айналып өтіп, азды-көпті өтуге болатын жерлерді іздеген Жітіқаралықтар оныншы жолмен діттеген жеріне қарай бет алады. Қала жолдарының, автотұрақтар мен жөнделген блок ішілік жолдардың осы кезеңнен қалай аман өтетінін елестетудің өзі қорқынышты. Бірақ оларды жөндеуге жыл сайын қомақты қаржы бөлінеді.
Қаланың нөсер суы мен арық жүйелері төтеп бере алмайтыны қарапайым көзге түсінікті. Жітіқара қаласының әкімі Мирамбек Ордашев есеп беру кездесуінде атап өткендей, оларды қалпына келтіру жоспарда бар.
- Жол бар жерде етік болмауы керек. Мен бұл тұжырымға қарсымын. Сондықтан бұл мәселені шешумен айналысамыз», - деп қала әкімі аудан тұрғындарына уәде берді. Ол сондай-ақ қалпына келтіру жолындағы бірінші кезең қаланың жауын-шашын және арық жүйелерінің жаңа картасын қалыптастыруға болатынын айтты.
Бұл мәселе алға жылжып, жоспарланғандай бәрі көзден тыс қалмайды деп тілейік.